emo TAC toernooi op 9 juni 2018 in Leiden

More
8 months 3 days ago #1

Op zaterdag 9 juni 2018 willen we een TAC toernooi organiseren. Dit toernooi zal in Leiden plaatsvinden, adres Dienstencentrum Stichting Radius, Rosmolen 6, 2317 SJ Leiden (ingang aan de Stellingmolen, tegenover de bibliotheek). Toegang is 1,50 Euro, donateurs gratis. De tijden worden later nog bekend gemaakt.

Het toernooi zal ditmaal een parentoernooi zijn. Je speelt dus met een vaste partner en scoort ook samen de punten. Je kan je samen met je partner inschrijven door een mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of te reageren op dit topic.
Je kan ook een oproep doen voor een partner, indien je die niet hebt.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
8 months 3 days ago #2

Veel fouter kan ik het niet te maken zonder geroyeerd te worden ;).
Het is ook maar half waar.
Maar ik ben inderdaad op zoek naar een TAC partner voor 9 juni.
Waarom wil je met mij? Omdat het dan niet aan jou ligt als/dat we verliezen. ;)

Serge

More
8 months 2 days ago #3

Ik wil graag mee doen aan het TAC Toernooi. Ik heb zelf ook geen partner. Het handigste zou iemand uit Capelle zijn omdat ik dan op dinsdagavond samen kan oefenen. Ik hoop dat iemand interesse heeft!

Tot op 9 juni.

Anton

More
8 months 12 hours ago #4

Mochten mensen geen partner vinden, ook niet via dit draadje, kan inschrijven toch nog. Dan koppelen we alle partner-zoekende spelers gewoon op de dag zelf aan elkaar

More
7 months 2 weeks ago #5

Reglement Phoenix TAC-toernooi – Leiden, 9 juni 2018

• * Het toernooi wordt gespeeld in (vaste) paren die zich uiterlijk 6 juni hebben ingeschreven.

• * We spelen met de officiële TAC-regels. Vergissingen worden in den minne geschikt. Overleg is toegestaan zolang géén van de spelers een kaart in handen heeft.

• * Een partij duurt maximaal 55 minuten. Daarna wordt de hand uitgespeeld bij de partijen die nog niet zijn afgerond.

• * De punten per wedstrijd zijn gelijk aan het aantal kogels dat in het huis is aan het eind van de partij. Daarbij komen, als er een winnaar is, 2 bonuspunten voor het winnende paar. Bij een gelijk spel (alleen mogelijk bij op tijdslimiet beëindigde partijen) krijgen beide paren 1 bonuspunt.

• * Indeling is op basis van het Zwitsers systeem, met voorkomen van herhaling van dezelfde tegenstander. (Kort door de bocht: paren spelen zoveel mogelijk tegen paren met een aantal wedstrijdpunten dat zo min mogelijk verschilt.)

• * Er worden 4 rondes gespeeld.

• * Als een paar wordt vrijgeloot (oneven aantal paren), dan levert die partij 10 wedstrijdpunten op (volle winst). Een paar wordt maximaal één keer vrijgeloot.

• * Winnaar is degene met de meeste wedstrijdpunten na 4 rondes.
    • - Bij een gelijk aantal wedstrijdpunten worden de weerstandspunten bepaald: de som van de wedstrijdpunten van de tegenstanders. (N.B. Een vrijloting levert 0 weerstandspunten op.) Het paar met meer weerstandspunten eindigt boven het paar met minder weerstandspunten.

• - Bij een gelijk aantal weerstandspunten telt de onderlinge partij, indien gespeeld en geen gelijk spel.

• - Indien er nog geen beslissing is, wordt er een beslissingspartij gespeeld.

More
7 months 2 weeks ago #6

Tijdschema 4 rondes

11:00u 1e ronde
12:00u LUNCH
12:45u 2e ronde
14:00u 3e ronde
15:15u 4e ronde
16:30u Prijsuitreiking

Time to create page: 0.321 seconds
5.png