emo Nieuwe mega-civ datum?

More
4 months 1 week ago #2

Hoi Mirjam,

Ik heb de datumprikker uitgestuurd om te zien wanneer de meeste mensen kunnen. De datum wordt volgende weekbekend. Waarschijnlijk 21 of 28 september.

Op de vraag voor 2 korte sessies: tot dusver hebben de meesten een voorkeur voor een lange sessie. Daarnaast zeggen een aantal die ervaring hebben met de korte versie, dat twee hiervan op een dag erg krap is. Het wordt dus waarschijnlijk de lange. Mogelijk dat er een keer een korte gespeeld kan worden op een speldag?

De link naar de datumprikker:

datumprikker.nl/p8xftgffi8hjtbsi

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
4 months 1 week ago #3

Nee, op een speldag ga je niet genoeg mensen krijgen voor een korte versie, dat duurt toch 6 uur dus dat willen de meeste mensen niet want dan ga je liever andere (lange) spellen doen.
Misschien als het in het begin bij de peiling duidelijk wordt? Nu kwam de vraag pas achteraf.

More
4 months 1 week ago #4

Ik heb gelijk met de dataprikker de vraag meegestuurd waar men de voorkeur aan gaf. In dezelfde mail. Dus het was een peiling voor welke data de meeste mensen kunnen en aan welke versie de meeste mensen de voorkeur gaven..

Belangrijkste tegenargument tegen 2 korte versies is dat de tijd eigenlijk te kort is voor twee sessies en je anders een heel straf tempo moet aanhouden. De meesten geven daarom de voorkeur aan de lange versie. Ik moet toegeven, met 13 uur maximaal, inclusief pauze voor avondeten en tussendoor alles resetten, kan ik me voorstellen dat het te krap is. Deze mening kwam overigens van anderen die de korte versie hebben gespeeld en dus weten wat het inhoudt (andere test-spelers). Ik heb hem zelf nooit gespeeld, dus wat dat betreft geen mening.

More
4 months 1 week ago #5

Overigens is de datumprikker alleen een peiling om de datum te bepalen (wanneer de meeste mensen kunnen). Het is geen automatische aanmelding.

More
2 months 2 days ago #6

Beste mega-civvers,

Sorry voor de lange stilte. Ik heb eerder al een bericht gestuurd dat de meest geschikte data 21 en 28 september zijn. Helaas is de lokatie op die dagen niet beschikbaar. Verder is het door onverwachte omstandigheden niet mogelijk om de mega-civ in augustus te organiseren (ondergetekende is tijdelijk uitgeschakeld). We hebben daarom besloten de mega-civ door te schuiven naar oktober/november. De vorige afspraak is daarom geannuleerd. Mijn excuses hiervoor. Ik had het graag door willen laten gaan, maar het lukt gewoon niet.

Sorry allemaal voor deze dode mus.

Bij deze een nieuwe datumprikker voor oktober/november/december.

datumprikker.nl/p3x64tipsjmjhy66

Het staat jullie vrij om de datumprikker ook door te sturen naar andere geinteresseerden. Hopelijk lukt het nu wel om voor het einde van het jaar een sessie te organiseren.

De meesten hebben een voorkeur voor de hele mega-civ.Het zal dus een gewone hele sessie worden.

Met vriendelijke groet,
Namens Spelgroep Phoenix,
Saskia Jansen

More
2 months 2 days ago #7

Bedankt Mirjam voor het op het forum zetten van het bericht. Ik heb even afgewacht, zodat zoveel mogelijk mensen konden reageren. Ik ga de komende weken kijken naar de datum en welke het meest geschikt is. En kijken of we dan bij Radius terecht kunnen.

Ik denk niet dat het nog voor Essen gaat lukken met de lokatie. En ook zijn er niet veel mensen die in oktober kunnen. Het aal dus november of december worden. Ik hou jullie op de hoogte.

More
2 months 1 day ago #8

Ik had het bericht hier neergezet, omdat ik gisteravond met Ali hierover sprak. Hij had ook wel interesse, maar had geen idee dat we dat spel hadden en een datum aan het plannen waren, dus vandaar. Wilberd zou het ook op de nieuwspagina zetten.

More
2 months 1 day ago #9

Heel goed idee! Bedankt. En leuk dat Ali ook interesse heeft. Ik zal dan even afwachten of we nog wat reacties krijgen.

More
1 month 6 days ago #10

Ik ben zaterdag 14 december aanwezig.

More
1 month 6 days ago #11

Hoi Bert,

Staat genoteerd! Ik wilde gisteren al een nieuw topic met de datum op het forum plaatsen, maar er was een probleempje. Dus dat ga ik nu doen.

Voor iedereen die dit draadje volgt: mega-civ op 14 december op lokatie Leiden

More
1 month 6 days ago #12

Bij nader inzien werkt het niet om een nieuw topic aan te maken. Dus dan maar hier:

Zaterdag 14 december is er een Mega-Civilization sessie. Lokatie
Stichting Radius
Rosmolen 6 in Leiden.

We beginnen om 10:00. Dus graag om 9:30 uiterlijk aanwezig. Toegang 2 euro, donateurs gratis. Drinken is te koop. Lunch zelf neenemen. We zullen een pauze inlassen om avondeten te gaan halen.

Wil je meedoen, graag een mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of reageren op dit draadje.

More
4 weeks 2 days ago #13

Ik doe mee.

More
4 weeks 11 hours ago #14

Op dit moment doen de volgende mensen mee met de mega-civ op 14 december:

Bob Feis
Jan-Jaap Landman
Paul Koppens
Bert Scheepers
Marijn van der Aa
Jan de Roo
Saskia Jansen (onder voorbehoud)

Wil je meedoen? Laat dan je naam achter in dit topic of stuur een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Rechtstreeks aanmelden bij Saskia kan ook

More
3 weeks 6 days ago #15

ja, ik ook.
Jesper misschien ook, dat weten we nog niet.

More
1 week 2 days ago #16

Op dit moment doen de volgende mensen mee met de mega-civ op 14 december:

Bob Feis
Jan-Jaap Landman
Paul Koppens
Bert Scheepers
Marijn van der Aa
Jan de Roo
Robbert Deen
Gerben
Johannes v.d. Horst
Mirjam Molenkamp (onder voorbehoud)
Saskia Jansen (onder voorbehoud)

Wil je meedoen? Laat dan je naam achter in dit topic of stuur een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Rechtstreeks aanmelden bij Saskia kan ook

Time to create page: 0.244 seconds
10.png