emo RoPaRun Speldag 7 april

More
8 months 2 weeks ago #1

Op zaterdag 7 april ben ik van plan samen met RoPaRun teamgenoten een speldag te organiseren in de kantine van Leiden Atletiek.
www.roparuncurrimus.nl/event/spelletjesdag/
Wij kunnen er terecht tussen 9:00 uur en 21:30 uur, maar tussen 12:00 uur en 15:30 uur heeft Leiden Atletiek de kantine nodig voor iets anders. Als het weer het toe laat kunnen wij ook buiten iets doen, en anders kunnen wij in ieder geval uitwijken naar de Gravin en/of de Tafelridder.

De RoPaRun is een hardloopestafette waarbij teams van 6 tot 8 lopers een route van 520 kilometer van Parijs naar Rotterdam proberen af te leggen om geld op te halen voor "Leven Met Kanker", een goed doel die leven probeert toe te voegen aan dagen, waar geen dagen meer toe te voegen zijn aan het leven. Ikzelf zit in een team van 8 lopers, en elk van ons probeert dus in twee dagen 65 kilometer hard te lopen. Door naar mijn speldag te komen, sponsor je mijn team.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
8 months 2 weeks ago #2

Lijst van aanwezige spellen:

Kolonisten van Catan basis
Kolonisten van Catan basis + Zeevaarders
Kaartspel (x3)
Trivial Pursuit
Ticket to Ride
Set
Regenwormen
Beverbende
Miljoenenjacht
Escape Room (bordspel)
Rummikub
Storycubes

De toegang is 3 euro.
Hapjes en drankjes aanwezig.

Let op: Van 09.00-12.00 en van 15.30-21.30 dus. Tussendoor buiten of verhuizen naar een andere locatie.

Adres:

Leiden Atletiek
Antonie Duycklaan 9a
2334 CE Leiden

Last Edit: 8 months 2 weeks ago by Bridget.

More
8 months 1 week ago #3

Er wordt dit weekend mooi lenteweer verwacht, dus het lijkt erop dat wij buiten op de locatie kunnen blijven. Ik heb alvast Kubb Family en Twister geregeld, en met wat creativiteit valt er ook wel te Weerwolven.
Ook is de lijst van aanwezige spellen wat uitgebreid. Zo hoop ik onder anderen Blokus, Stone Age en 7 Wonders mee te nemen.

Time to create page: 0.173 seconds
7.png