emo Welke spellen gaan we kopen voor Phoenix in Essen?

More
1 year 2 months ago #1

Beste allemaal,

Dit topic is om suggesties te geven voor spellen die we kunnen aanschaffen voor Phoenix in Essen.

Donateurs hebben al een mail gekregen, met daarin de mogelijkheid te stemmen op spellen die op een 'longlist' staan van de spelexperts. Daarmee kan de interesse aangegeven worden.

Dit topic is bedoeld voor alles wat je niet in de poll aan kan geven. Is er een spel waarvan je denkt dat het de aandacht van de spelexperts verdient en aangekocht moet worden voor Phoenix? Laat het ons dan in dit topic weten. Ook niet-donateurs kunnen in dit topic reageren en suggesties geven. Hoe meer suggesties, hoe beter.

We hopen van jullie te horen.

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

More
1 year 2 months ago #2

Mijn voorbereidingen lopen zeer goed op schema qua lezen op veel websites, regels, video's etc. Ik ben geen donateur meer maar dus for what it is worth, wil ik mijn (bijna) zekere aankopen hier wel delen. Want ik gun jullie ook zulke goede aankopen natuurlijk :-).

- Gaia Project
- Heaven and Ale
- Clans of Caledonia
- Lyngk
- Fox in the Forest
- Azul

Verder is mogelijk interessant:
- Transatlantic
- Calimala
- Noria

More
1 year 2 months ago #3

Dank je voor je input, Michiel. Ook de input van bezoekers nemen we mee. Daar is dit draadje op het forum voor bedoeld. De poll is alleen voor donateurs, maar iedereen wordt gehoord. Dus je advies is welkom.

Ik zie in ieder geval al een aantal titels die we ook op de longlist hebben staan:
Clans of Caledonia, Gaia Project (is al aangekocht), Heaven and Ale, Azul, Transatlantic en Calimala.

More
1 year 2 months ago #4

Ik heb kort contact gehad met Karel. Hij miste Dinosaur Island bij de poll. Dus bij deze, dit is een spel waar in ieder geval een persoon geinteresseerd in is. Als er meerdere mensen geinteresseerd zijn in dit spel, horen we dat graag.

More
1 year 2 months ago #5

En ik weet niet hoeveel budget de club heeft, maar in het duurdere segment zijn deze (waarschijnlijk) ook zeer interessant:
- Antiquity (topspel) €75,-
- Whistle stop €55-60,-
- Agra €60-65,-

More
1 year 2 months ago #6

Eens met Antiquity.

More
1 year 1 month ago #7

Gisteravond Whistle Stop gespeeld en dat is inderdaad een leuk en goed spel

More
1 year 1 month ago #8

Saskia wrote:

Gisteravond Whistle Stop gespeeld en dat is inderdaad een leuk en goed spel

Maar je mocht 'm niet lenen om zaterdag uit te proberen? :-)

More
1 year 1 month ago #9

Nee, dat lukte niet. Ze hebben hem zelf dinsdag ook weer gespeeld. Lody had wel jouw comment gezien ;-).

Time to create page: 0.217 seconds
11.png